Header Ads

Intervju - Više od igre

 Pripremila novinarka: Marijana Djurić
Snimatelj: Milovan Milinović
Želeli to da priznamo ili ne, u današnje vreme nemati internet odnosno nebiti  deo globalne mreže znači biti izvan svih društvenih tokova. Bilo zabave ili posla radi korisnici net-a, teže ka tome, da se povežu sa drugim ljudima.

Neko puko sedenje za računarom koristi da ubije vreme, dok neko drugi ovakvu pogodnost upotrebljava zarad viših ciljeva. Snežana Šestović, slikarka iz Valjeva, jedna je od retkih umetnika koji se ne žale na loše prilike u ovoj oblasti. Ona je na vreme shvatila, da se treba prilagoditi svetu, odnosno da šta god radili morate pratiti diktat vremena i to isto vreme naterati da radi za vas. Evo kako je ona utisnula umetnost na globalnu mrežu.

·         Ja želim da pošaljem poruku svim ljudima koji se bave kreativnim stvaralaštvom pogotovo slikarstvom da svoje ideje mogu preneti na taj način.Nalazimo se u vremenu kada ljudi nemaju vremena dovoljno da posete takve manifestacije, onda onlajn izložba je najbolji način da se prezentuje svoj rad i da se govori sa mnogo većim auditorijumom. Bez toga vi ste fiziči zarobljeni u jednom gradu na broj stanovnika koji postoji u tom gradu a kada napravite onlajn izložbu vi pravite izložbu za celu planet znači svima kojima je dostupan internet oni mogu pogledati vaš rad .

Što se tiče konkretno toga da li je to u obliku bloga, u obliku fejsbuk stranice, ili imaš svoj sajt?
·      Što se tiče Srbije evidentno je da fejsbuk jeste sam po sebi jedinstven. Izlišno je postavljati sliku na odredjen sajt koji se baš bavi umetnošću jer oni nisu toliko posećeni. Ovo je bolja varijanta jer ljudi u časovima dokolice svašta nešto novo vide, otkriju, nauče, i samim tim i vaš rad biva tema njihovog interesovanja. Ja kao slikarka, moja reč je boja i potez tako da na taj način govorim sa širom populacijom. Prati odredjen tekst svaku sliku kako bi ih negde malo bolje usmerio na to šta je mene asociralo i šta to zapravo poručujem na neki verbalan način kada bi me neko pitao. Uglavnom slika govori hiljade reči i na njoj je da kaže svoje. To je slikarev rukopis.

Da li si ti do sada imala povećan broj pratilaca od kako si počela da na takav način prezentuješ svoje stvaralaštvo?
  • Da, svakako, do pre toga ljudi nisi znali čime se ja zapravo bavim . Ja sam bila kreativna osoba koja se izražava u raznim vidovima umetnosti. Neko me je upoznao iz domena primenjene umetnosti, neko iz domena slikarstva, neko je čitao moje pesme ali kompletno ko sam ja oni zapravo mogu videti na taj način.
Što se tiče tog finansijskog momenta može li se na takav način i zaraditi?
  • Može, i to je jedan divan način za zaradu pošto recimo ja se konkretno bavim digitalnom izradom slika. Moje je samo da slikam i mnogo više vremena imam za slikanje nego pre toga kada sam radila manuelno. Vi morate da potrošite vreme da pripremite platno znači ceo process pripreme podloge za slikanje traje, oduzima vreme, isto tako brzosušeći materijali vam nemogu dati vizuelno ono što vam mogu dati sporosušeći materijali tako da sam ovde objedinila sve na jedno mesto. Sada ljudi bukvalno mogu da naruče sliku odakle god da jesu. Do skora sam bila vezana samo za područje Valjeva a sada mi slike naručuju iz gradova širom Srbije.
Onlajn izložba "Više od igre" dokaz je da stvaralštvo u rukama osobe koja zna da svoj dar iskoristi na pravi način nepoznaje granice, kontinente i nezazire od tržišta. Potrebna je samo ideja i dobra konekcija.

Pogledaj više >>>

Powered by Blogger.